Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnglin, Gary J.; und weitere
TitelThe Interaction of Learner Aptitudes with Instructional Treatment in Quadratic Inequalities.
QuelleIn: Educational Communication and Technology: A Journal of Theory, Research, and Development, 30 (1982) 3, S.131-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbstract Reasoning; Aptitude Treatment Interaction; Classroom Research; Cognitive Style; Higher Education; Learning Processes; Mathematics Instruction; Spatial Ability; Student Characteristics
AbstractExtends earlier studies investigating possible relationships between student aptitudes and different modes of mathematical instruction. In the study, college students were exposed to either a verbal-pictorial-numeric treatment or a verbal-symbolic-numeric treatment in quadratic inequalities. Interactions between instructional treatment and aptitudes are reported. There are 31 references. (JJD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: